vineri, 31 august 2007

Chic parisien

Cand am intalnit-o prima data pe Corina era o zi ploioasa, iar ea - venita pentru cateva zile de la Paris - a coborat doua minute din taxi sa ii dau materialele noastre de prezentare. Ne-am reintalnit cateva luni mai tarziu, in ziua cea mare, cu ea, o mireasa superba, si cu Stephane, mirele ei. O nunta eleganta si stilata la Casa Doina, cu o petrecere la care ritmurile muzicii ne-au sedus si pe noi (in timp ce fotografiam, "biensur").

Bonne chance et félicitation!






Un comentariu:

Unknown spunea...

O prietena imi recomandase Photomagia spunandu-mi ca nu voi regreta.

Vazandu-i impreuna la nunta,gesturile, cuvintele, posturile... am stiut ca pozele lor nu pot fi decat foarte frumoase...si cateva zile dupa nunta am retrait datorita lor acel moment unic, sunt minunati!!!

Corina